Bestellen en leveren

Bestellen en Leveren

Wij van Persoonlijke Spandoeken doen er alles aan om de levertijd die wij beloven waar te maken. Als dat om wat voor reden dan ook niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace code – die je krijgt op jouw e-mail – goed in de gaten voor de meeste actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?
Neem dan contact op met Persoonlijke-Spandoeken. Wij streven ernaar om jouw bestelling zo goed en compleet mogelijk af te leveren. Houdt je Track&Trace code in de gaten om de actuele status van je bestelling te zien.

Wij snappen dat de levertijd van jouw bestelling erg belangrijk is. Deze vinden wij net zo belangrijk en daarom streven wij ernaar om de artikelen op jouw geselecteerde datum af te leveren.

Omdat wij werken met ontwerpers die jouw spandoek uniek opmaken, is het lastig om het spandoek te voldoen met next-day-delivery. Maar dit is niet onmogelijk. Mocht je dit nodig hebben, neem dan contact met ons op via WhatsApp of Mail en vraag naar de mogelijkheden.

Wij werken samen met onze vaste vervoerder. Waarom? Omdat deze vervoerder nou eenmaal de beste voorwaarden stelt aan het bezorgen van jouw artikel. Zij bezorgen in 99% van de gevallen op tijd en dat is een voorwaarde die wij erg belangrijk vinden om jouw spandoek zo snel mogelijk bij je te krijgen!

Spoed?
Een spoed order is mogelijk, maar dit bieden wij niet standaard aan omdat onze ontwerpers minimaal een dag speeltijd nodig hebben om jouw ontwerp te kunnen realiseren. Maar zoals benoemd, dit is mogelijk! Vraag naar de voorwaarden. Neem contact met ons op via WhatsApp of Mail en vraag naar de mogelijkheden.

Als je bestelling is gelukt moet je een mail hebben ontvangen. Heb je al in je ongewenste e-mail of spam gekeken? Het kan soms gebeuren dat jouw e-mail programma zo streng staat afgesteld dat de mailing daar in terecht is gekomen. Mocht je dit niet hebben gehad, of misschien heb je een typefout in het e-mail adres gemaakt. Neem contact met ons op via WhatsApp of Mail en vraag naar de status van jouw bestelling.

Wijzigen kan, mits je dit tijdig aangeeft. Neem contact met ons op via WhatsApp of Mail en geef duidelijk aan wat jij gewijzigd wilt hebben. Vergeet niet het bestellingsnummer (ordernummer) erbij te vermelden.

Het mooie aan ons systeem is, dat wij het ontwerp ter controle naar jou sturen via WhatsApp. Jij geeft hierop een akkoord dus dan gaan wij over tot productie. Heb je dus per ongeluk het spandoek twee keer besteld of iets anders, dan kun je dit tijdens dit proces nog aangeven. Of je kunt het gelijk aangeven via de Mail.

In eerste instantie kun je enkel met iDeal betalen bij Persoonlijke Spandoeken.

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankier omgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

Heel simpel!

Het enige dat jij hoeft te doen is het spandoek samen te stellen, de rest doen wij. Wij ontwerpen op basis van jouw foto’s, voorkeuren en tekst een spandoek op maat.

Speciaal voor het jubileum om zijn of haar feestje te kunnen vieren. We hebben enkele standaard maten toegevoegd in het keuzemenu maar mocht je hiervan willen afwijken, neem dan contact met ons op via WhatsApp of Mail!

Wees creatief in je tekst maar let op dat je niet teveel tekst gebruikt voor de afmetingen van je spandoek!

Open chat
Hulp nodig?
Hallo!
Hoe kunnen wij je helpen?